طرح های جدید پرده خردلی

طرح های جدید پرده خردلی

پرده خردلی یکی از پر طرفدار ترین نوع پرده ها می باشد که معمولا برای تمامی فضاها بویژه سالن های پذیرایی قابل استفاده می باشد. این نوع پرده کاربرد کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را دارد و مناسب فضاهای مدرن وکلاسیک می باشد که قابل ست کردن با مبلمان طوسی و سورمه ای می باشد.

 

پرده خردلی طوسی

برای دیدن تصاویر بیشتر یا خرید از محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

ویژگی های پرده خردلی

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس کتان و دوخت پانچی
  3. کیفیت پارچه عالی و دوخت عالی
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

پرده کتان

ویژگی های مدل پرده خردلی

  1. جنس کتان و دوخت پانچی
  2.  قابلیت نصب راحت و فوری
  3. قابل استفاده در دیزاین کلاسیک و مدرن

 

پرده رنگ خردلی

پرده پانچ خردلی

 

مبل طوسی با کوسن خردلی

پرده طوسی خردلی

والان طوسی خردلی

ویژگی های پرده کتان خردلی

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس کتان و دوخت پانچی
  3. کیفیت پارچه عالی و دوخت عالی

برای خرید یا دیدن تصاویر بیشتر از محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

پرده خردلی در دکوراسیون

پرده آماده از مدل های جدید سال ۲۰۲۳ می باشد که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این پرده ها در ابعاد استاندارد تولید می شوند و قابل استفاده برای تمامی پنجره ها می باشند. به همین علت افرادی که مستاجر هستند و یا قصد جا به جایی دارند با خیال راحت می توانند پرده های یک فضا را به فضای دیگر انتقال دهند. از دیگر مزایای پرده های آماده تحویل فوری آن ها می باشد که بسیار سریع در دسترس مشتری قرار می گیرد.

ویژگی های پرده خردلی

پرده پانچ

از جدیدترین و پر طرفدارترین انواع پرده در سال های اخیر میتوان به پرده های پانچی اشاره کرد که به دلیل نصب راحت و سریع قابل توجه زیادی قرار گرفتنه اند. از طرفی پرده پانچ قابلیت حرکت سریع و راحت در میل پرده را دارا می باشد که برای کنار زدن پرده در روز برای گرفتن روشنایی و تاریک کردن فضا در شب مناسب می باشد.

پرده‌های حریر سفید و ساده از جمله پرده‌هایی هستند که می‌توانید به راحتی با پرده های خردلی نصب کنید. این پرده‌ها همچنین به دلیل اینکه نور را از خود عبور می‌دهند می‌توانند تا حد زیادی در طول روز خانه را روشن نگه داشته و شما را از نور طبیعی بهره‌مند کنند. اگر نخواستید همیشه نور را داخل خانه خود داشته باشید می‌توانید از پرده‌های کناره خردلی استفاده کنید تا در صورت لزوم جلوی نور و گرمای خورشید را در طول روز بگیرید.

پرده های ترکیبی مناسب با پرده خردلی

رنگ خردلی جز دسته رنگ های گرم است که ترکیب آن با رنگ های خنثی ترکیبی مناسب برای انواع فضاها می باشد. رنگ های مکمل رنگ خردلی

طوسی

رنگ طوسی از جمله رنگ‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ مورد توجه بسیاری بعنوان رنگ پرده قرار گرفته است. این رنگ با توجه به خاصیت خنثی که دارد به راحتی می‌تواند در کنار سایر رنگ‌ها و در هر دکوراسیونی خود را جای بدهد و ست کردن آن با هر مدل مبلمان یا وسایل دکور بسیار راحت است.  معمولا در کنار پرده طوسی از رنگ های گرم تر مانند رنگ خردلی برای افزایش جذابیت آن استفاده میشود.

مشکی

رنگ مشکی رنگ تیره ای هست که در کنار رنگ های روشن تضاد زیبایی ایجاد می کند. بنابراین ترکیب پرده خردلی با پرده مشکی از ترکیب های جذابی برای دکور کردن فضای پذیرایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *