طرح های جدید پرده قهوه ای

طرح های جدید پرده قهوه ای

پرده قهوه ای یکی از پر طرفدار ترین نوع پرده ها می باشد که معمولا برای تمامی فضاها بویژه سالن های پذیرایی قابل استفاده می باشد. این نوع پرده کاربرد کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را دارد و مناسب فضاهای مدرن وکلاسیک می باشد که قابل ست کردن با مبلمان کرم قهوه ای و طلایی می باشد.

مدل پرده قهوه ای

برای خرید یا دیدن تصاویر بیشتر از محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

 محصولات مشابه

ویژگی های پرده قهوه ای

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس مخمل و دوخت پانچی
  3. کیفیت پارچه و دوخت عالی
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

طرح پرده مخمل

والان قهوه ای

پرده مخمل قهوه ای

پرده قهوه ایی

ویژگی های مدل پرده قهوه ای

  1. جنس مخمل و دوخت پانچی
  2.  قابلیت نصب راحت و فوری
  3. قابل استفاده در دیزاین کلاسیک

برای خرید یا دیدن تصاویر بیشتر از محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

 محصولات مشابه

پرده سفید قهوه ای

پرده کرم قهوه ای

پرده قهوه ای در دکوراسیون

از آنجایی که قهوه ای رنگ، رنگ زمین است می تواند به عنوان رنگ اصلی یک فضا استفاده شود تا حال و هوایی روستایی و طبیعی ایجاد کند. قهوه ای رنگی غنی است و با هر سبکی، از سنتی گرفته تا مدرن، همخوانی دارد. این شمایید که باید طیف و تناژ آن را تنظیم کنید. اگرچه رنگ قهوه ای ظاهری سازش ناپذیر دارد، اما با انبوهی از رنگ ها ترکیب می شود و نمایشی چشمگیر ایجاد می کند. تاق نشیمن یکی از اصلی‌ترین بخش‌های منزل است که میهمانان با دیدن آن از سلیقه شما باخبر می‌شوند. طیف کرم قهوه‌ای می‌تواند به دکوراسیون پذیرایی منزلتان علاوه‌بر آرامش، شور و هیجان دلنشینی ببخشد.

ترکیب پرده قهوه ای بهمراه پرده رنگ کرم یکی از ترکیب رنگ‌های پرطرفدار در کشور ما محسوب می‌شود. این رنگ با ایجاد فضایی گرم به خوبی یادآور سبک کلاسیک و مدرن بوده که آرامش فضای خانه و یا محیط کار شما را تضمین می‌کند. رنگ کرم قهوه‌ای با ایجاد حس آرامش و امنیت، کاربرد بسیار بالایی در چیدمان دکوراسیون داخلی منزل دارد. این رنگ را به راحتی می‌توان در بخش‌های مختلف منزل به کار برد. همچنین ترکیب قهوه‌ای با کرم روشن برای پرده‌های اتاق پذیرایی، آن فضا را به سبک سنتی نزدیک‌تر می‌کند.

رنگ کرم و قهوه‌ای می‌تواند به خوبی آرامش و امنیت اتاق خواب شیک و لاکچری شما را تامین کند. این رنگ برای دیزاین اتاق خواب بزرگسالان و نوجوانان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. اگر میخواهید نور اضافی اتاق را بگیرید از پرده‌هایی با طیف رنگ تیره قهوه‌ای استفاده کنید. در غیر این صورت ترکیب دو رنگ کرم و قهوه‌ای به فضای اتاق خواب شما زیبایی خاصی می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *