طرح های جدید پرده نسکافه ای

طرح های جدید پرده نسکافه ای

پرده نسکافه ای یکی از پر طرفدار ترین نوع پرده ها می باشد که معمولا برای تمامی فضاها قابل استفاده می باشد. این نوع پرده کاربرد کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را دارد و مناسب فضاهای مدرن وکلاسیک می باشد که قابل ست کردن با مبلمان کرم قهوه ای و طلایی می باشد.

پرده نسکافه ایی

برای دیدن تصاویر بیشتر  محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

ویژگی های پرده نسکافه ای

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس رولکس و دوخت پانچی
  3. کیفیت پارچه و دوخت عالی
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

مدل پرده نسکافه ای

ویژگی های پرده نسکافه ای

  1. جنس رولکس و دوخت پانچی
  2.  قابلیت نصب راحت و فوری
  3. ابعاد استاندارد ۲۸۰*۱۴۰ سانتی متر

والان مخمل نسکافه ای

پرده پانچی نسکافه ای

پرده پذیرایی نسکافه ای

پرده پذیرایی نسکافه ای

برای دیدن تصاویر بیشتر  محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

پرده نسکافه ای دردکوراسیون

استفاده از پرده نسکافه ای در دکوراسیون منزل به دلیل رنگ گرم و جذابی که دارد به فضای مورد نظر گرما و صمیمیت می بخشد. ترکیب پرده نسکافه ای با رنگ های سفید، قهوه ای روشن، کرم یا ابی روشن در فضای منزل جذابیت خاصی ایجاد می کند. رنگ نسکافه ای در طیف های روشن و تیره می تواند در دیزاین فضای داخلی مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ های کرم و نسکافه ای اگر با یکدیگر ترکیب شوند فضایی مجلل و لوکس را در دیزاین داخلی منزل ایجاد می کنند همچنین شما می توانید برای ایجاد فضایی لاکچری در منزل خود از ترکیب رنگ طلایی و نسکافه ای استفاده کنید که این ترکیب رنگی اغلب برای سبک های کلاسیک یا سطلنتی به کار برده می شود. اگر قصد دارید رنگ نسکافه ای  رنگ غالب در فضای مورد نظر شما باشد میتوانید از طیف های روشن و تیره این رنگ بصورت هماهنگ و متعادل در تمامی فضا استفاده کنید.

پرده نسکافه ای در جنس های مختلف مانند کتان، مخمل، پتینه و حریر در بازار عرضه می شود که با توجه به  سبک دیزاین موزد نظر و مقدار جذب نور در محیط میتوان جنس پرده را انتخاب کرد.

با مبلمان و فرش دارای تناژ قهوه ای و کرم میتوان از پرده نسکافه ای روشن یا تیره با توجه به نیاز فضا استفاده کرد. همچنین استفاده از اکسسوری های سبز و آبی در کنار رنگ نسکافه ای که رنگی خنثی به شمار می آید بسیار متناسب و جذاب خواهد بود. در فضای اتاق خواب هم اگر رنگ سرویس خواب سفید یا قهوه ای هست از پرده نسکافه ای به همراه حریر سفید برای دیزاین پنجره های اتاق خواب استفاده کرد. آشپزخانه ها با توجه به اینکه معمولا دارای کابینت های سفید یا قهوه ای و کرم هستند باز هم پرد نسکافه ای انتخاب مناسبی برای این فضا می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *