طرح های جدید پرده زرد

طرح های جدید پرده زرد

پرده زرد یکی از پرده های جذاب برای دیزاین فضای مدرن می باشد که معمولا برای تمامی فضاها بویژه سالن های پذیرایی قابل استفاده می باشد. این نوع پرده کاربرد کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را دارد . ترکیب این رنگ با رنگ نارنجی یا مشکی ترکیب جذابی را به همراه خواهد داشت.

پرده زرد و سفید

برای دیدن تصاویر بیشتر از محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

 محصولات مشابه

پرده زرد

پرده پانچ زرد

مدل پرده طوسی زرد

پرده زرد و طوسی

پرده زرد

پرده سبز و زرد

پرده پانچ زرد

ویژگی های پرده زرد

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس کتان و دوخت پانچی
  3. کیفیت پارچه عالی و دوخت عالی
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

پرده مخمل زرد

پرده زرد وطوسی

پرده توسی زرد

 

ویژگی های پرده مخمل زرد

  1. جنس مخمل و دوخت پانچی
  2.  قابلیت نصب راحت و فوری
  3. قابل استفاده در دیزاین کلاسیک و مدرن

برای دیدن تصاویر بیشتر از محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

 محصولات مشابه

پرده زرد در دکوراسیون

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی خانه تاثیر زیادی در روحیه ی فرد دارد. کمتر کسانی هستند که از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی خانه ی خود استفاده میکنند. می دانید چرا؟ زیرا استفاده از رنگ زرد جسارت می خواهد. اگر بدنبال ایجاد یک فضای شاد و متفاوت برای خانواده هستید از رنگ های شاد مثل زرد استفاده کنید. اگر رنگ زرد را برای پرده انتخاب کرده اید سعی کنید سایر وسایل خانه را با آن هماهنگ کنید برای مثال در هنگام خرید مبل و وسایل های دکوری دقت کنید تا رنگی که برای آن ها استفاده میکنید با زرد هماهنگ شود. مثلا مبل های سفید در کنار رنگ زرد زیبایی خانه را بیشتر میکند.

اگر رنگ زرد را در کنار رنگ های ملایم و خنثی در فضا به کار ببرید به خوبی در فضا خواهند درخشید. زمانی که تصمیم دارید از رنگ زرد برای پرده استفاده کنید، مراقب باشید که تمام فضا را مملو از رنگ زرد نکنید، برای مثال اگر دیوارها را به رنگ زرد رنگ آمیزی می کنید یا کاغذ دیواری با تم زرد انتخاب می کنید از تابلوها و اکسسوری های سفید بهره ببرید و چنانچه مثلا آشپزخانه از سالن دیده می شود کابینت ها را به رنگ سفید در آورید.

زرد اتاق‌ ها را روشن‌ تر می‌کند حتی وقتی طیف ملایمی از آن در دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. تأثیر رنگ زرد آنقدر قوی است که ممکن است بخواهید بیشتر مراقب به نمایش گذاشتن قدرت این رنگ باشید. شاید نخواهید این رنگ را وارد اتاق‌ خوابتان کنید اما بدون شک در قفسه‌ های آشپزخانه و یا اتاق کار خانه‌ تان مورد استقبال قرار می‌ گیرد. هنگامی که در حال تصمیم‌ گیری درباره طیف زرد هستید کیفیت را فراموش نکنید. رنگ زرد بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید جلوه‌ گر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *