طرح های جدید پرده نارنجی

طرح های جدید پرده نارنجی

پرده نارنجی یکی از پرده های جذاب برای دیزاین فضای مدرن می باشد که معمولا برای تمامی فضاها بویژه اتاق خواب بزرگسال یا نوجوان یا اتاق کار قابل استفاده می باشد. این نوع پرده کاربرد کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را دارد . ترکیب این رنگ با رنگ زرد یا سورمه ای ترکیب جذابی را به همراه خواهد داشت.

کناره پرده جدید

برای دیدن تصاویر بیشتر از محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

ویژگی های پرده کتان نارنجی

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس کتان و دوخت پانچی
  3. کیفیت پارچه عالی و دوخت عالی
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

پرده جنس کتان

پرده کتان جدید

پرده ساده کتان

پرده اماده پانچ

ویژگی های مدل پرده کتان نارنجی

  1. جنس کتان و دوخت پانچی
  2.  قابلیت ترکیب با رنگ های زرد و آبی
  3. قابل استفاده در دیزاین مدرن

پرده کتان اتاق خواب

پرده آماده پانچی

پرده نارنجی در دکوراسیون

از آنجایی که نارنجی ترکیبی از قرمز و زرد است، منطقی است که تمام سرزندگی و گرمای هر دو را داشته باشد. هنگامی که در مقادیر زیاد استفاده می شود، نارنجی می تواند بسیار زیاد باشد، اما سایه های ملایم هلویی یا مایل به قرمز می توانند گرم و خاموش باشند. ترکیب رنگ نارنجی با مکمل آن یعنی رنگ آبی می تواند فضا را متعادل سازد.

دکوراسیون اتاق نشیمن علاوه بر آرامش،  باید توانایی القای انرژی مثبت به شما را هم بدهد.بنابراین استفاده از رگه‌های رنگ نارنجی در نشیمن می‌تواند شما را به این هدف برساند. پرده های نارنجی گزینه مناسبی برای ایجاد این انرژی در فضای نشیمن می باشند که می تواند با آبی یا سورمه ای ترکیب شود تا هم حس آرامش هم هیجان را به محیط القا کند. در حالیکه از پرده نارنجی در دکوراسیون استفاده می کنید می توانید از اکسسوری یا کوسن هایی در طیف رنگی ابی برای خنثی کردن گرمای زیاد این رنگ تند استفاده کنید.

پرده نارنجی همچنین مناسب دیزاین اتاق نوجوانان می باشد که در سنین نوجوانی انرژی و هیجان بیشتری دارند و برای ایجاد حس سرزندگی می توان در اتاق آن ها از این رنگ بدرستی استفاده کرد. رنگ نارنجی همچنین می تواند برای دیزاین اتاق بزرگسالان با ترکیب رنگ های کرم یا سورمه ای هماهنگ با سرویس خواب مورد استفاده قرار می گیرد.

از طرفی چون رنگ نارنجی باعث افزایش اشتها می شود گزینه مناسبی برای استفاده در رستوران ها یا آشپزخانه ها می باشد. استفاده از پرده های نارنجی برای آشپزخانه در کنار کابینت های کرم یا قهوه ای می تواند فضایی گرم و صمیمی برای سرو غذا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *