طرح های جدید پرده کرم

طرح های جدید پرده کرم

پرده کرم مناسب دیزاین انواع فضاها می باشد  که به دلیل رنگ روشنی که دارد فضا را بزرگتر نشان می دهد بنابراین برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. این پرده میتواند بعنوان کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را قرار بگیرد.  می توان پرده کرم را با دکوری، فرش یا مبلمان قهوه ای، طلایی یا نسکافه ای ست شود.

پرده کرم

برای  محصولات مشابه  روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

طرح پرده پتینه

ویژگی های پرده کرم

  1. عرض ۱/۴ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس کتان و دوخت پلیسه
  3.  مناسب برای انواع سبک های دکوراسیون
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

پرده کرم نسکافه ای

قیمت پرده کتان

پرده کتان پانچ

ویژگی های مدل پرده کتان کرم

  1. جنس کتان و دوخت پانچی
  2.  قابلیت نصب راحت و فوری
  3. قابل استفاده در دیزاین کلاسیک و مدرن

برای  محصولات مشابه  روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

پرده کرم قهوه ای

 

پرده مخمل کرم

پرده اماده پانچی

پرده پانچ کرم

ویژگی پرده های ترکیبی با پرده کرم

  1. مناسب برای ترکیب رنگ های گرم و ایجاد محیطی صمیمانه
  2. قابل استفاده در انواع فضاهای مسکونی
  3. مناسب سلیقه های مختلف

پرده کرم در دکوراسیون

دکوراسیون کرم ،با توجه به پتانسیل بالایی که برای هماهنگ شدن با انواع رنگ ها و سبک های طراحی داخلی دارد، گزینه ای پرطرفدار برای استفاده در منازل به شمار می رود. رنگ کرم را در دکوراسیون های مینیمال گرفته تا سلطنتی می توان مشاهده کرد. دلیل این امر خنثی بودن رنگ کرم و توانایی آن برای هماهنگی با طیف گسترده ای از رنگ هاست. رنگ کرم که نزدیکی بالایی با ترکیب زرد و سفید یا نارنجی و سفید دارد. در صورتی که نسبت سفید آن کم شود. به سمت رنگ های گرم متمایل می گردد. ویژگی بارز این رنگ ایجاد فضای روشن و بزرگ نشان دادن محیط است. بنابراین چه برای خانه های آپارتمانی و کوچک و چه برای محیط های بزرگ، انتخابی مناسب است.

پرده کرم برای سالن پذیرایی

برای دکوراسیون پذیرایی باید در انتخاب ترکیبی که با کرم به کار می برید. اول ویژگی های محیط را بررسی نمایید. ابعاد خانه، میزان نور ورودی از پنجره ها، آب و هوا و اقلیم منطقه و در نهایت سلیقه افراد، فاکتور هایی هستند که در هنگام انتخاب ترکیب رنگ باید در نظر گرفته شوند. اما به طور کلی رنگ های سبز، بنفش، آبی، صورتی، زرشکی، قهوه ای و حتی مشکی هماهنگی زیبایی با رنگ کرم دارند. البته به شرطی که کرم در اجزای غالب محیط استفاده شود. دکوراسیون کرم طلایی، دکوراسیون کرم زرشکی و دکوراسیون کرم قهوه ایی از انتخاب های غالبی است که می توانید در دکوراسیون خود استفاده کنید.

پرده کرم برای اتاق خواب

دکوراسیون کرم برای اتاق خواب نیز می تواند فضایی ایده آل و مملو از آرامش ایجاد نماید. به شرط آنکه مکمل آن رنگی بیش از حد روشن نباشد تا نور اتاق مزاحم استراحت نشود. استفاده از رنگ کرم در اتاق خواب بهتر است در دکوراسیون های سبک مینیمال استفاده شود تا زیبایی و جذابیت خود را بشتر نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *