طرح های جدید پرده مشکی

طرح های جدید پرده مشکی

پرده مشکی از پرده های جذاب برای دیزاین فضای کلاسیک هست که ترکیب آن با رنگ طلایی یا نقره ای ترکیبی جذاب به همراه خواهد داشت. به دلیل تیرگی رنگ مشکی، بهتر است پرده های مشکی در فضاهای بزرگ و سالن های وسیع نصب شوند.  این پرده میتواند بعنوان کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را قرار بگیرد.

 

پرده پتینه کاری

 

پرده پتینه

برای خرید محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

نمونه محصولات مشابه

پرده مشکی سفید

ویژگی های پرده مشکی سفید

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2.  دوخت پانچی
  3. دارای پارچه با کیفیت و دوخت عالی
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

پرده مشکی ساده

پرده مشکی

 

پرده اتاق خواب

مدل پرده اتاق خواب

مدل پرده کتان

ویژگی های مدل پرده کتان مشکی

  1. جنس کتان و دوخت پانچی
  2.  قابلیت نصب راحت و فوری
  3. قابل استفاده در دیزاین کلاسیک و مدرن

برای خرید محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

نمونه محصولات مشابه

 

پرده مشکی در دکوراسیون

پرده مشکی برخلاف رنگ تیره ای که دارد و ممکن است انتخاب ان بسیار ریسکی باشد اگر به درستی و با توجه به تمامی المان های فضا انتخاب شود گزینه بسیار مناسب و شیکی برای دیزاین فضاهای مختلف می باشد. پرده مشکی در کنار دیوارهای روشن ترکیب بسیار جذابی ایجاد میکند. استفاده از پرده مشکی در کنار دیوار سفیدَ کرم آب روشن صورتی روشن و بنفش یاسی هماهنگی زیبایی ایجاد میکند.

بهتر است بخاطر داشته باشید که پرده های مشکی باید در فضاهای وسیع و بزرگ استفاده شوند چون بخاطر رنگ تیره ای که دارند فضا را کوچکتر و دلگیر نمایش می دهند. پس نصب پرده مشکی در فضای کوچک به هیچ عنوان توصیه نمی شود. علاوه بر این بهتر است پرده های مشکی بلند اتنخاب شوند تا هم سقف و هم فضای اتاق را بلندتر نشان دهند.

پرده مشکی برای سالن پذیرایی

پرده مشکی با طرح های طلایی یا نقره ای از کارهای بسیار پرطرفدار برای دیزاین سبک های کلاسیک می باشد. معمولا ترکیب مشکی و طلایی از ترکیب رنگ های لاکچری و شیک محسوب می شوند. استفاده از این رنگ ها در پرده های سالن های پذیرایی حس تجملاتی به محیط می دهد. همچنین اگر به دنبال ایجاد فضای خنثی در سالن هستید می توانید از رنگ مشکی در بک گراند دیزان استفاد کنید. یکی دیگر از ترکیب های جذاب در طراحی های مدرن استفاده از ترکیب مشکی و سفید می باشد که میتوان این دو رنگ متضاد را بگونه ای مناسب و هماهنگ در تمامی فضا بکار برد.

 

پرده مشکی برای اتاق خواب

برای فضای خواب بهتر است از رنگ های تیره کمتر استفاده نشود چون فضا را دلگیر می کند و ممکن است روی کیفیت احوالات افراد تاثیر منفی داشته باشد. از طرفی رنگ مشکی فضا را کوچک می کند ولی اگر علاقه مند به این رنگ تیره هستید میتوانید پرده ایی با بک گراند روشن و طرح های مشکی برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *