طرح های جدید پرده آبی

طرح های جدید پرده آبی

پرده های آبی یکی از پر طرفدار ترین نوع پرده ها می باشد که معمولا برای سالن ها و اتاق خواب ها استفاده می شوند. این نوع پرده کاربرد کناره یا همان والان در کنار پرده حریر یا تور را دارد و مناسب فضاهای مدرن و کلاسیک می باشد. برای کاهش سردی فضا میتوان از رنگ های کرم و طلایی در کنار این رنگ بکار برد.

پرده های طرح جدید آبی

پرده آبی

برای دیدن محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

ویژگی های پرده کتان آبی

  1. عرض ۱/۵ و ارتفاع ۲/۸۰
  2. جنس کتان و دوخت پانچی
  3. کیفیت پارچه و دوخت عالی
  4.  قابلیت نصب راحت و فوری

پرده ابی درباری

مدل پرده سورمه ای

طرح های جدید پرده آبی

 

پرده طوسی سورمه ای

پرده مخمل سورمه ای

پرده آبی درباری

 

ویژگی های پرده مخمل آبی

۱. متناسب اب دیزاین مدرن و کلاسیک

۲. جنس مخمل وارداتی و کیفیت دوخت عالی

۳. نصب راحت و فوری

پرده آبی طلایی

برای دیدن محصولات مشابه روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات مشابه

پرده آبی روشن

پرده کوتاه

پرده آبی روشن

پرده آبی در کوراسیون

رنگ آبی یک رنگ زیبا و آرامش بخش می‌باشد که یکی از رنگ‌های اصلی نیز به حساب می‌آید. رنگ آبی را با تمام زیبایی و جذابیتی که دارد نمی‌توان به تنهایی برای رنگ‌آمیزی کامل یک فضا استفاده کرد. رنگ آبی نماد آرامش و حرکت بدون هیجان می‌باشد اگر قصد دارید تا در دکوراسیون داخلی منزل خود از رنگ آبی استفاده کنید، باید از رنگ‌های گرم مانند کرم و قهوه‌ای دکور منزل را متعادل سازید. رنگ سفید یکی از بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها برای ست کردن با رنگ آبی در دکوراسیون اتاق و پذیرایی منزل است. اگر می‌خواهید تا با اضافه کردن یک رنگ زیبا و منحصر به فرد به دیوارهای سفید اتاق خود، فضایی جذاب و آرامش بخش را پدید آورید، حتماً از پرده‌های آبی رنگ استفاده کنید. ست کردن اتاق با پرده آبی می‌تواند حال و هوای اتاق شما را به کلی عوض کند. بهترین کار در هنگام ست کردن رنگ‌ها این است که رنگ پرده، کوسن و تابلوهای اتاق را با یکدیگر ست کنید.

پرده آبی برای سالن پذیرایی

برای استفاده از پرده های رنگ آبی در اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی بهتر است از تناژهای تیره این رنگ مانند سورمه ای یا آبی کاربنی استفاده شود که حالت رسمی فضا حفظ شود. همچنین می توان رنگ های مکمل سورمه ای در کوسن های مبل یا گل های فرش را با زمینه سورمه ای با پزده ها ست کرد. از رنگ های متضاد مانند زرشکی هم میتوان برای جذابیت و گرم تر کردن فضای نشیمن در کنار پرده های سورمه ای استفاده کرد.

پرده آبی برای اتاق خواب

پرده آبی مهمترین حسی که در وهله اول به فرد القا میکند حس آرامش است.در بیشتر مواقع استفاده از این تناژ رنگ برای پرده در فضاهای کاملا اسپرت همچون اتاق خواب ها میسر می شود و از آنجا که این رنگ مورد علاقه اکثر پسران جوان است در بیشتر مواقع این تم رنگ را در پرده اتاق خواب پسران مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *